چرا مخزن فایبرگلاس ؟؟؟

توسعه اولیه استفاده از مواد فایبرگلاس (FRP-Fiber Reinforced Plastic) در دهه 1930 آغاز شد. توسعه و استفاده روزن افزونتر مواد فایبرگلاس بیشتر پس از جنگ جهانی دوم اتفاق افتاد، زمانی که خواص فایبرگلاس (FRP)از جمله استحکام بالا و وزن کم به عنوان عومل و مزایای بسیار مفید برای صنعت هوافضا شناخته شد. در اواسط دهه 1950، خواص دیگر اعم از مقاومت به خوردگی بالا فایبرگلاس (FRP) برای استفاده در لوله کشی با سیالات خورنده از جمله فاضلاب و فاضلاب تجاری توسعه یافت. در سال 1958، لوله های فایبر گلاس (FRP) در کارخانه های تصفیه محصولات چوبی در بریتیش کلمبیا، کانادا مورد استفاده قرار گرفت. از آن زمان FRPمخزن فایبرگلاس و مخازن ساخته شده با این متریال به طور گسترده برای کاربردهای فاضلاب و ذخیره سازی مواد شیمیایی در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است. مخزن فایبرگلاس یکی از گزینه های ایده آل و رایج و پرکاربرد برای ذخیره سیالات طیف وسیعی از سیالات اعم از مواد خورنده اسیدی و مواد غیر خورنده ، سیالا بهداشتی و غذایی و ... به شمار می رود. در زیر به برخی از مزایای مخزن فایبرگلاس نگهداری مواد شیمیایی اشاره می کنیم. شایان ذکر است که گروه صنعتی سازآب نزدیک به 20 سال است در عرصه تولید انواع مخازن نگهداری سیالات مشغول به فعالیت است. پروژه های صنعتی بزرگی توسط شرکت ما تجهیز شده است. برای اطمینان از کیفیت مخازن تولیدی توسط این شرکت می توانید با هماهنگی ما از این پروژه ها بازدید نمایید و صحت ادعای ما را تایید کنید.

مزایای مخازن فایبرگلاس شیمیایی :

مزایای استفاده از مخزن فایبرگلاس به عنوان مخزن نگهداری بسیار زیاد است. برخی از مزایای کلیدی مخزن فایبرگلاس در زیر ذکر شده است :

1. 100٪ ضد آب

مخازن فایبرگلاس (FRP) به صورت یک واحد کاملا آب بندی شده تولید می شوند. نفوذ از طریق دیوارها در کارخانه با مواد سازگار انجام می شود. هیچ نوع اتصالی در بدنه مخزن فایبرگلاس وجود ندارد و این مخازن در محل کارخانه آب بندی می شوند. این باعث می شود مخازن فایبرگلاس 100٪ ضد آب شوند. ضد آب بودن مخزن فایبرگلاس دو مزیت متمایز دارد. ابتدا از ورود مایعات و گازهای دیگر به مخزن فایبرگلاس جلوگیری می کند و از آلودگی یا رقیق شدن محصول ذخیره شده دوری می کند. دوم اینکه از آلودگی محیط اطراف با مواد شیمیایی که از مخزن فایبرگلاس ذخیره نشت می کند جلوگیری می کند.

2. مقاومت در برابر حمله شیمیایی :

فایبرگلاس (FRP) در اوایل توسعه خود به عنوان یکی از برترین متریال که دارای مقاومت بالا در برابر حملات شیمیایی است، شناخته شد. مخازن فایبرگلاس ذخیره سازی مواد شیمیایی با دقت مناسب ترین سیستم رزین را برای کاربردهای مورد نیاز انتخاب می کند تا اطمینان حاصل کند که انتظارات صاحبان سرمایه و کارفرمایان را برآورده می کند.

3. تعمیر و نگهداری کم مخزن فایبرگلاس :

به دلیل صاف بودن سطح داخلی رزین و الیاف شیشه مخازن فایبرگلاس (FRP)، ذرات به سختی به به دیواره و بدنه مخزن فایبرگلاس می چسبند. دیواره های صاف مخزن فایبرگلاس (FRP) به معنای صرف زمان کمتر و تعداد دفعات کمتر جهت شستشوی مخازن و عدم چسبندگی و تجمع محصول بر روی دیواره های مخزن فایبرگلاس است. در نتیجه هزینه های تعمیر و نگهداری اپراتور و زمان خرابی تجهیزات کاهش می یابد.

4. کنترل کیفیت مخزن فایبرگلاس :

به عنوان بخشی از سیستم کنترل کیفیت GRP Tank Solutions، مخازن فایبرگلاس FRP توسط یک مهندس مواد کامپوزیت مجرب طراحی و تایید شده است تا برای کاربرد پیشنهادی مناسب باشد. مخازن شیمیایی فایبرگلاس (FRP) به عنوان واحدهای کامل تحت شرایط کنترل شده در یک کارخانه تولید می شوند.

قبل از شروع ساخت هر یک از اجزای مخزن فایبرگلاس FRP، نقشه های کاری خاص پروژه برای آیتم تولید می شود. در طول فرآیند پیش نویس، ابعاد و فاصله ها بررسی می شود تا اطمینان حاصل شود که مخزن فایبرگلاس مطابق طراحی عمل می کند. از آنجایی که واحدها برای هر پروژه سفارشی می شوند، این نقشه ها شامل تمام جزئیات لازم برای ساخت آنها می شود.

نقشه ها برای تایید قبل از ساخت به مشتری ارسال می شود. به عنوان بخشی از فرآیند کنترل کیفیت، مخازن فایبرگلاس (FRP) در مراحل مختلف ساخت برای انطباق با نقشه های کاری بررسی می شوند.

مخازن فایبرگلاس تولیدی ما می توانند در پیکربندی و اشکال زیادی ساخته شوند و مخازن فایبرگلاس ما بر اساس استانداردهای AS2634-1983، BS4994-1987 و ASME RTP-1 - 2011 طراحی و ساخته می شوند.

مزایای مخازن فایبرگلاس گروه صنعتی سازآب :

مخازن فایبرگلاس برای اهداف تجاری و مسکونی مزایای متعددی دارند . در حالی که مخازن بتنی نیز گزینه مناسبی هستند، بسیاری از شرکت ها ترجیح می دهند محصولات را منحصراً از یک تولید کننده مخازن فایبرگلاس سفارش دهند . هنگامی که تصمیم می گیرید آیا مخازن فایبرگلاس برای پروژه شما بطور کارآمد و طولانی مدت کار می کنند یا خیر، مزایای مخازن فایبرگلاس تولیدی سازاب زیر را در نظر داشته باشید.

وزن کم مخازن فایبرگلاس ک

مخازن فایبرگلاس برای بسیاری از موقعیت ها ایده آل هستند زیرا وزن آنها کمتر از سایر گزینه ها است. بتن بسیار سنگین تر از فایبرگلاس است. اگر پروژه شما از نوع مخازن دفنی است که نمی تواند وزن بیش از حد را تحمل کند، مخزن فایبرگلاس بهترین راه حل است.

حمل و نقل آسان مخازن فایبرگلاس :

حمل و نقل مخازن فایبرگلاس نیز بسیار آسان است. از آنجایی که وزن کمتری دارند، تنظیم فرآیند حمل و نقل چندان دشوار نیست. این آنها را برای مکان هایی که کامیون های بزرگ نمی توانند به آنجا برسند عالی می کند. آنها همچنین می توانند توسط جرثقیل بلند شوند.

نصب ساده مخزن فایبرگلاس :

نصب مخازن فایبر گلاس راحت تر از مخازن بتنی است. باز هم، این تا حد زیادی به دلیل کاهش وزن آنها است. علاوه بر این، هنگامی که مخازن فایبرگلاس به درستی نصب شوند، می توانند چندین دهه بدون نقص برای شما کار کنند و دوام بیاورند.

اگر فکر می کنید مخزن فایبر گلاس انتخاب مناسبی برای پروژه شماست، پیدا کردن تولید کننده ای که بتوانید به آن اعتماد کنید بسیار مهم است. امروز برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مخزن فایبرگلاس با همکاران بنده در گروه صنعتی سازاب تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم مخزنی را انتخاب کنید که مطابق با نیازهای خاص شما باشد. این که آیا شما به یک مخزن، سپتیک و یا مخزن آب نیاز دارید، ما می توانیم کمک کنیم! همچنین می‌توانید برای خرید چربی گیر فایبرگلاس چربی ، فیلتر شنی فایبرگلاس که جزو مخازن فایبرگلاس تحت فشار هستند روی ما حساب کنید . محصولات ما هم برای مشتریان مسکونی و هم برای مشتریان تجاری در دسترس است و خدمات مدیریت آب و فاضلاب عالی را نیز ارائه می دهیم.

مخازن فایبر گلاس با کیفیت :

مخازن فایبرگلاسی که ما می فروشیم کاملاً با مقررات محلی مطابقت دارند و ما اطمینان می دهیم که هر محصولی که می فروشیم خدمات قابل اعتمادی را برای چندین سال ارائه می دهد. ما مخازن را در اندازه های 750 گالن، 1000 گالن، 1200 گالن، 1500 گالن و 2000 گالن طراحی و تولید می کنیم و با سفارش ویژه می توانیم مخازن تا 12000 گالن تهیه کنیم. اگر به مخزن بزرگتر نیاز دارید، ما مخازن فایبرگلاس را بطور سفارشی ساز تا 60000 گالن تولید می کنیم. همه مخازن فایبر گلاس ما دارای قیمت رقابتی هستند تا اطمینان حاصل شود که بهترین معامله را با بالاترین کیفیت دریافت می کنید.

مخازن فایبرگلاس ضد زنگ هستند، برای محیط زیست ایمن هستند و در طول دهه ها ثابت شده اند که عمر طولانی دارند. بسیاری از اولین مخازن فایبر گلاس نصب شده در دهه 1950 هنوز در حال کار هستند. بسیاری از شرکت‌های بزرگ نفتی تصریح می‌کنند که فقط از مخازن فایبر گلاس می‌توان برای تأسیسات ذخیره‌سازی سوخت زیرزمینی آنها استفاده کرد. مخازن فایبرگلاس نیز توسط رستوران ، پارک های RV و خانه ها و جوامع مسکونی مشخص می شوند. به عنوان توزیع کننده مخازن فایبرگلاس ما با افتخار بهترین کیفیت را با قیمت های رقابتی به فروش می رسانیم.

قیمت مخزن فایبرگلاس :

قیمت مخزن فایبرگلاس به عوامل مختلفی مرتبط خواهد بود با افزایش ظرفیت مخزن، قیمت مخزن فایبرگلاس افزایش خواهد یافت. شکل و پیکربندی مخزن بر قیمت مخزن فایبرگلاس تاثیر خواهد گذاشت از همه مهمتر قیمت مواد اولیه و گرید و کیفیت مواد اولیه تاثیر مستقیم بر قیمت مخزن فایبرگلاس خواهد گذاشت. قیمت مخزن فایبرگلاس بر اساس تکنولوژی طراحی هر شرکت نیز دچار نوسان خواهد شد. در حالت کلی باید گفت که قیمت مخزن فایبرگلاس متاثر از ظرفیت ، ابعاد ف گرید مواد و مقدار مواد اولیه مصرفی، دفنی یا غیردفنی بودن مخزن، نوع سیال نگهداری شونده ، دمای سیال و ... خواهد بود. برای استعلام قیمت مخزن فایبرگلاس به صورت به روز پیشنهاد می کنم با مشاوران فنی شرکت تماس بگیرید.