مخازن پلی اتیلن تجمعی:

مخازن ذخیره سازی ساخته شده از مواد پلیمری: آیا ارزش اعتماد به فناوری های مدرن را دارد؟

این کلیشه که هر ماده پلیمری "بد است زیرا شیمی است" در ذهن مصرف کننده جا افتاده است. ما تصمیم گرفتیم این بی عدالتی را با روشن کردن جنبه های فنی اصلی تولید مخازن ذخیره سازی از یک پلیمر معروف به نام پلی اتیلن اصلاح کنیم. مخازن ذخیره آب در همه جا به فروش می رسد و استفاده می شود، پس آیا ارزش اعتماد به سخنان تولید کنندگان مخازن پلی اتیلن مبنی بر سالم بودن محصولات آنها را دارد؟

پلاستیک درجه مواد غذایی (پلی اتیلن فود گرید):

باید به این نکته توجه کنید که پلاستیک یا بهتر است بگوییم پلی اتیلن می تواند خوراکی و غیر خوراکی باشد. مخزن ذخیره آب آشامیدنی برای ذخیره هر گونه مایع که بعداً می تواند برای اهداف غذایی استفاده شود، برای تهیه برخی محصولات ارگانیک طراحی شده است . مخازن ذخیره آب ساخته شده از پلی اتیلن مناسب مواد غذایی از نظر شیمیایی کاملاً بی اثر هستند. مولکول های پلی اتیلن در زمانی که مخزن خالی است با اکسیژن واکنش نمی دهند و زمانی که مخزن پر است با آب واکنش نمی دهند. مخازن نوشیدنی قابل استفاده مجدد برای ورزشکاران از مواد مشابه ساخته شده است.

آنچه باید قبل از خرید مخزن پلی اتیلن ذخیره سازی بدانید:

مخازن پلی اتیلن تا ظرفیت 500 لیتر با قالب گیری چرخشی ساخته می شوند.

برای مخازن پلی اتیلن ذخیره سازی با حجم بیش از 500 لیتر، فناوری دیگری ارائه شده است: اتصال عرضی پلی اتیلن.

برای شروع، قسمت های جداگانه مخزن پلی اتیلن ساخته می شود. سپس با استفاده از اثرات حرارتی شیمیایی به یکدیگر متصل می شوند.

اگر قصد خرید مخزن پلی اتیلن ذخیره سازی برای مصارف خانگی را دارید، به موقعیت آن نسبت به سطح توجه کنید. مخازن پلی اتیلن دارای شکل افقی یا عمودی هستند. مخازن پلی اتیلن افقی معمولاً برای نصب روی سطح پنهان استفاده می شود.

بازار مواد غذایی و پلی اتیلن های غیرغذایی دقیقا چه چیزی را ارائه می دهد؟

مخازن پلی اتیلن با حجم کم: مخازن آبیاری و غیره.

مخازن پلی اتیلن برای نیازهای خانگی، از 20 تا 200 لیتر.

مخازن پلی اتیلن با ظرفیت حداکثر 500-1000 لیتر عمدتاً در خانوارهای خصوصی به عنوان توزیع کننده آب تصفیه شده در نقاط فروش استفاده می شود.

مخازن پلی اتیلن نگهداری و توزیع خوراک دام.

مخازن پلی اتیلن نصب شده و ثابت برای ذخیره سازی کودها، آفت کش ها.

مخازن پلی اتیلن دوش تابستانی. مخزن ذخیره دوش دارای شکل تخت با حداکثر حجم تا 200 لیتر است.

مزایای مخازن پلی اتیلن:

مخازن و سایر ظروف از پلیمرهای سبک ساخته شده اند، به عنوان یک قاعده، اینها پلی اتیلن و پلی پروپیلن هستند. به طور معمول، مخازن پلی اتیلن برای مصارف خانگی - ذخیره سازی آب آشامیدنی و صنعتی، و همچنین مایعات دیگر استفاده می شود. آنها از پلی اتیلن مواد غذایی یا همان فود گرید ساخته شده اند و بنابراین برای سلامتی کاملا ایمن هستند. آب موجود در آنها را می توان بدون توسل به تصفیه اضافی آن نوشید. علاوه بر این، این ماده از تکثیر باکتری های مضر از جمله باکتری های گندیده جلوگیری می کند و همچنین ترکیب شیمیایی آب را بدون تغییر نگه می دارد. در مورد مخازن ساخته شده از پلی پروپیلن، آنها متراکم تر و پایدارتر هستند و عمدتاً در شرکت های مختلف استفاده می شوند. فرآیند ساخت مخازن ساخته شده از پلی پروپیلن و پلی اتیلن تقریباً یکسان است. هر دو ماده تا دمای مورد نیاز گرم می شود، سپس مخزنی با پیکربندی مورد نظر از آن به شکل مورد نظر ساخته می شود و سپس محصول خنک و جامد می شود. بنابراین، محصولی با هر شکل و هر اندازه ای را می توان به دست آورد، فرآیند تولید مخزن پلی اتیلن ساده و سریع است. و به هر حال، به لطف این روش، یکپارچگی ساختار مخزن پلی اتیلن تضمین می شود و عدم وجود درز باعث می شود تا قابلیت اطمینان مخازن و سایر مخازن به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

مزایای اصلی مخازن پلی اتیلن:

مقاومت شیمیایی: پلی اتیلن یکی از کاربردی ترین مواد است. برای ذخیره آب ایده آل است. مایع غذایی موجود در آن خواص خود را از دست نمی دهد، طعم خود را تغییر نمی دهد و بو نمی گیرد. علاوه بر این، پلی اتیلن با اسیدهای آلی و همچنین با نمک های بازی و خنثی و حتی با اسید سولفوریک وارد هیچ واکنش شیمیایی نمی شود. یعنی مخازن ساخته شده از این ماده فقط برای نگهداری مناسب هستند.

تنگی: همانطور که در بالا ذکر شد، مخازن پلی اتیلن قالب گیری می شوند، این مخازن ریخته گری جامد هستند، به این معنی که نفوذ ناپذیری کامل آنها تضمین شده است، که فرآیند ذخیره سازی را تا حد امکان قابل اعتماد می کند.

عمر طولانی: مخازن، بشکه ها و سایر مخازن بسیار بادوام هستند. به طور متوسط، عمر مفید مخازن پلی اتیلن تا نیم قرن است! البته برای این که مخازن پلی اتیلن قابل حمل به مدت طولانی کار کنند، باید قوانین بهره برداری و نگهداری را رعایت کرد.

مقاومت حرارتی: یکی دیگر از ویژگی های عالی پلی اتیلن مقاومت آن در برابر دمای شدید است. همچنین مخازن ساخته شده از پلی اتیلن را می توان در طیف وسیعی از دماها استفاده کرد، خواص خود را تغییر نمی دهند و در دمای 40- تا 50+ درجه خراب نمی شوند.

سهولت استفاده و مراقبت: مخازن ساخته شده از پلی اتیلن نیاز به شرایط نگهداری و استفاده خاصی ندارند. دارای نصب آسان و بادوام هستند. علاوه بر این، به دلیل سبکی، حمل و نقل آنها آسان است. در مورد تمیز کردن مخازن پلی اتیلن، تمیز کردن آنها با مواد شوینده معمولی آسان است، که پس از یک آبکشی ساده، به راحتی بدون باقی ماندن روی سطح شسته می شوند.

مخازن ساخته شده از پلی اتیلن جایگزین عالی برای مخازن ساخته شده از هر ماده دیگری هستند. با توجه به قابلیت اطمینان و کیفیت آنها، اکنون تقریباً همه این محصولات را انتخاب می کنند و از آنها برای اهداف مختلف استفاده می کنند.

مخزن آب پلی اتیلن:

آب یک منبع ضروری برای سلامت انسان و زندگی انسان است. هر موجود زنده روی زمین باید نیاز آبی خود را تامین کند. به ویژه مردم نیاز آبی خود را در دو نوع آب آشامیدنی و خانگی از منابع مختلف تامین می کنند. نظافت، بهداشت و مسکن سالم در استفاده از آب آشامیدنی به چشم می خورد. در آبهای مصرفی، مهم است که بهداشت و آب عاری از باکتری که قرار است نگهداری شود، عاری از باکتری نباشد. به لطف مخزن آب ، ما راه حل هایی را هم برای ذخیره بهداشتی آب و هم برای ذخیره آب آشامیدنی شما ارائه می دهیم.

در مناطقی که زندگی شهری با کیفیتی دارند، منطقه مورد استفاده ما با سیستم آب اصلی آماده شده در زیر زمین، تا خانه یا محل کار ما می آید. اما این آب های ورودی برای رفع نیازهای استفاده عمومی ما هستند. سیستم آب اصلی برای موقعیت های مختلفی مانند شستن لباس ها، شستن ظروف، دوش گرفتن، شستن دست ها یا نظافت استفاده می شود. آب آشامیدنی مورد نیاز خود را با آب آماده ای که از خارج خریداری می کنیم تامین می کنیم. اگر در مناطق دور از آب اصلی هستید یا اگر می‌خواهید در برابر قطعی آب اقدامات احتیاطی انجام دهید، مدل‌های مخزن پلی اتیلن مناسب‌ترین محصول برای شما هستند. می توانید از مخزن آب پلی اتیلن در خانه ها، روستاها، باغ ها، کارخانه ها و یا هر منطقه ای که می خواهید استفاده کنید .

مهم است که اقدامات احتیاطی در برابر قطع آب به اندازه نیاز به آب تمیز انجام شود. در موارد مصرف شدید آب، در ماه های تابستان کمبود آب وجود دارد. در صورت خرابی یا تعمیرات لحظه ای، ساعت ها قطعی آب وجود دارد. شما می توانید از بین انواع مخزن پلی اتیلنی که ما در مدل های عمودی، افقی و منشوری تولید می کنیم، مدل مورد نیاز خود را انتخاب کنید. ما مخازن پلی اتیلن در هر مدل، ظرفیت و اندازه تولید می کنیم. از آنجایی که با استفاده از مواد خام تولید می شود، راه حلی مطمئن برای هر فرآیند نگهداری مایعی که نیاز دارید ارائه می دهد.

مخازن پلی اتیلن تولیدی شرکت سازآب:

ü مخازن عمودی پلی اتیلن

ü مخازن افقی پلی اتیلن

ü مخزن آب مستطیلی پلی اتیلن

ü مخازن آب تنی

ü مخازن هزاره

ü مخزن آب زیرزمینی پلی اتیلن

ü انبارهای سیلو پلی اتیلن

ü مخازن ترشی

قیمت مخزن آب پلی اتیلن:

از آنجایی که مخازن آب از مواد پلی اتیلن تولید می شود، ارزان تر از مخازنی است که از مواد مختلف تولید می شوند. از آنجایی که مخازن پلی استر و ضد زنگ به صورت دستی تولید می شوند، هزینه آنها افزایش می یابد. در عین حال مواد مورد استفاده در این مخازن از مواد اولیه پلی اتیلن LLDPE گرانتر است. اما با مزایای ممتاز خود از بقیه مخازن متمایز می شوند. مهم ترین عوامل موثر بر قیمت در مخازن پلی اتیلن رنگ مخزن، ضخامت دیوار و دستگاه اضافی روی آن است.

ما رقابتی ترین راه حل ها را با قیمت مخازن پلی اتیلن ارائه می دهیم. ما بهترین و ارزان ترین قیمت ها را به شما پیشنهاد می کنیم. از آنجایی که مخازن استاندارد بیشتر برای نیازهای ذخیره آب مورد استفاده قرار می گیرند، قیمت آنها مقرون به صرفه تر است و اینکه کدام مخزن خریداری می کنید کاملاً به محل استفاده بستگی دارد. با این حال، قیمت ها در مخازن سفارشی و خصوصی متفاوت است. در هنگام تعیین قیمت مخازن پلی اتیلن آب ، به عنوان مثال، قیمت مخازن سوخت یا اسید در مقایسه با مخازن استاندارد متفاوت است. قیمت مخزن آب پلی اتیلن نیز از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. محصولات در تناژ یکسان مخازن آب عمودی و افقی از نظر قیمت متفاوت هستند. به همین ترتیب مخازن مدل افقی و مربعی با ظرفیت یکسان نیز از نظر قیمت متفاوت است.

جهت استعلام دقیق و به روز مخزن پلی اتیلن با مشاورین گروه صنعتی سازآب تماس برقرار نمایید.